Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny EA/EB/688/BM
Data utworzenia 2020-10-23
Branża FMCG
Stanowisko Brand Manager
Województwo mazowieckie
Miejsce pracy Warszawa/ Wielkopolska
Ilość wakatów 1
Termin składania 2020-12-18

Opis

Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa / Wielkopolska

Osoba na tym stanowisku:

  • nadzoruje i wpływa na każdą aktywność marki i ma pełen wpływ na działania rynkowe marki, strategiczne zarządzanie powierzonym Brandem w tym odpowiedzialność za P&L oraz projekty niezbędne do realizacji strategii marki
  • Zarządza asortymentem marki oraz polityką cenową
  • realizuje spójną strategię komunikacji marki w kanale ATL i BTL, POS
  • wpływa na kształt strategii mediowej i mediaplanu
  • tworzy aktywacje konsumenckie
  • buduje strategie social media
  • wdraża platformy komunikacyjne
  • koordynuje pracę współpracujących agencji reklamowych (w tym kreatywnych, badawczych, mediowych, itd.)
  • dba o rozwój business intelligence, łączenie wniosków z różnych źródeł danych: badań konsumenckich, raportów sprzedaży, raportów branżowych
  • rozumie i analizuje wpływ marketingu i działań marketingowych na wyniki biznesowe marki (współpracuje z działem sprzedaży, dba o profitowość marki, zarządza elementami P&L)
  • odpowiada za wyniki ATP marki

Profil:
  • 4-5 lata doświadczenia jako Junior Brand Manager lub 2-4 lat doświadczenia jako Brand Manager
  • Doświadczenie w dużej firmie FMCG najchętniej w firmie międzynarodowej
  • Kompetencje strategicznego zarządzania marką, sprawnie porusza się w ramach 4P
  • Posiada doświadczenie we współpracy z Działem Trade i Sprzedaży i pracy na KPI
  • Umiejętność definiowania projektu, doboru odpowiednich narzędzi
  • Doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek
  • Doświadczenie w planowaniu i realizowaniu komunikacji ATL
  • Osobowość: samodzielny, kreatywny, inspirujący, skuteczny, odpowiedzialny
  • Biegła znajomość języka angielskiego

 
schowek