Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny EA/EB/702/CPR
Data utworzenia 2022-01-19
Branża Sprzedaż-Handel Detaliczny/Sieci Handlowe
Stanowisko Communication and PR Manager
Województwo wielkopolskie
Miejsce pracy Poznań
Ilość wakatów 1
Termin składania 2022-06-03

Opis

Dla międzynarodowej firmy z branży retail poszukujemy doświadczonej osoby z wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, negocjacyjnymi i potrafiącej podejmować trudne decyzje w stresujących sytuacjach.

Menedżer ds. Komunikacji i PR

Zakres obowiązków:
  • Budowanie i prowadzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej oraz działań z zakresu Media Relations, Public Affairs, zarządzania sytuacją kryzysową.
  • Zarządzanie polityką informacyjną i kształtowanie wizerunku firmy poprzez:
    • współpracę przy prowadzeniu działań komunikacyjnych z mediami, agencjami PR, partnerami biznesowymi,
    • organizowanie konferencji prasowych,
    • przygotowywanie materiałów informacyjnych, folderów i ulotek, gazetek firmowych oraz zewnętrznych i wewnętrznych materiałów informacyjnych,
    • nadzór nad treściami publikowanymi na stronie www oraz wewnętrznym intranecie,
    • koordynowanie działań w mediach społecznościowych.
  • Wsparcie akcji społecznych, kulturalnych, CSR, mających realny wpływ na wizerunek firmy.
  • Organizowanie imprez i projektów specjalnych (targi, konferencje, imprezy charytatywne).
  • Analiza wpływu znaczących wydarzeń gospodarczych na wizerunek firmy.
  • Zarządzanie 2-3 osobami.
  • Planowanie i kontrolowanie budżetu komunikacji i PR.

Profil kandydata:
  • Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w obszarze public relations i komunikacji.
  • Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku bardzo chętnie w międzynarodowych firmach rodzinnych lub o rozproszonym akcjonariacie.
  • Znajomość i doświadczenie w obsłudze oraz w kreowaniu wartościowych, eksperckich, sprofilowanych treści, a także moderacji social media, w tym influencer marketingu i tworzenia kampanii informacyjnych.
  • Umiejętność negocjacji i podejmowania szybkich decyzji, radzenie sobie w stresujących sytuacjach.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne, interpersonalne związane z wystąpieniami publicznymi i medialnymi.
  • Doświadczenie w komunikacji z dziennikarzami oraz przedstawicielami administracji publicznej i samorządowej.
  • Samodzielność i kreatywność w działaniu.
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu oraz dobra organizacja pracy.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: komunikacja, dziennikarstwo lub public relations. etc.).
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
  • Znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem.

Warunki zatrudnienia:
  • Umowa o pracę, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i osiągnięć.
  • Praca w biurze w Poznaniu (po kilkumiesięcznym dogłębnym zapoznaniu się z profilem działalności firmy możliwość pracy zdalnej do kilku dni w miesiącu).
  • System benefitów (ubezpieczenie NW, opieka medyczna, fundusz socjalny, PPK).
  • Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon.
  • Możliwość pracy i kreacji całościowej polityki PR i komunikacji firmy i bieżącej współpracy z Zarządem firmy.
schowek