Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny EA/EB/688/GB
Data utworzenia 2021-03-31
Branża FMCG
Stanowisko Global Brand Manager
Województwo mazowieckie
Miejsce pracy Warszawa / Wielkopolska
Ilość wakatów 1
Termin składania 2021-05-21

Opis

Global Brand Manager
Miejsce pracy: Warszawa lub Poznań

Osoba na tym stanowisku:
  • odpowiada za launch i rollout globalnej strategii marki na wybranych rynkach Europy Zachodniej
  • buduje markę na wybranych rynkach zagranicznych
  • współpracuje z działem eksportu, planuje dostępny innovation pipeline na rynki zagraniczne
  • rekomenduje globalne plany marketingowe obejmujące dostosowanie produktów do wymogów lokalnego rynku
  • zarządza powierzonymi markami w tym odpowiada za P&L oraz projekty niezbędne do realizacji strategii marki
  • zarządza budżetem marketingowym na rynkach zagranicznych (w ATL, BTL za granicą, w szczególności zasięgowe kampanie płatne w Internecie, działania influencerskie, marketing rekomendacji / WOM oraz działania w mediach społecznościowych i  na własnej stronie marki)
  • dba o spójność komunikacji i synergię działań POLSKA – GLOBAL, we wszystkich punktach styku z konsumentem
  • planuje, egzekwuje i nadzoruje kreację materiałów ATL i BTL
  • zarządza asortymentem oraz rekomenduje politykę cenową
  • współpracuje z lokalnymi partnerami w zakresie rozwoju strategii komunikacji
  • współpraca z agencjami reklamowymi
Profil kandydata:
  • 4-5 lat doświadczenia zawodowego w pracy w Marketingu, w tym 1-2 lata jako Junior Global lub Regional Brand Manager
  • doświadczenie w pracy na projektach międzynarodowych i we współpracy z lokalnymi dostawcami
  • doświadczenie w dużej międzynarodowej firmie FMCG
  • doświadczenie w rollout’ach strategii marketingowych na nowych rynkach
  • osobowość: kreatywny, przedsiębiorczy, nastawiony na ciągłe uczenie się i doskonalenie narzędzi, analityczny, wyciągający wnioski
  • biegła znajomość języka angielskiego i dobra znajomość języka polskiego (potrzebne pozwolenie na pracę w Polsce)
  • osoba potrafiąca brać pełną odpowiedzialność za powierzone zadania
schowek