Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny EA/EB/622/HRM
Data utworzenia 2019-07-17
Branża HR/Kadry/Płace
Stanowisko HR Manager
Województwo wielkopolskie
Miejsce pracy Poznań
Ilość wakatów 1
Termin składania 2019-10-18

Opis

Naszym Klientem jest jedna z wyspecjalizowanych sieci dystrybucyjnych w Polsce. W związku z planami dalszego rozwoju firma poszukuje osoby na stanowisko:

HR Manager
(Poznań)

Opis Stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie pełniła rolę partnera biznesowego dla kadry menedżerskiej, umiejętnie łączącego potrzeby biznesowe z efektywnym wdrażaniem narzędzi i projektów HR. W zakresie jej odpowiedzialności będzie:
  • współpraca z Prezesem Spółki nad tworzeniem i realizacją polityki personalnej
  • zarządzanie kilkuosobowym zespołem w centrali oraz aktywny rozwój struktur firmy
  • wdrażanie  strategii personalnej gwarantującej efektywność organizacyjną zgodną z potrzebami biznesu,
  • praca  z partnerami biznesowymi w Oddziałach na terenie całej Polski w tym cykliczne wizyty we wszystkich placówkach zmierzające do budowy jednolitej kultury organizacyjnej firmy niezależnie od lokalizacji placówki
  • budowanie wizerunku pracodawcy na rynku pracy oraz kształtowanie komunikacji wewnętrznej,
  • udział w finalizowaniu kluczowych procesów rekrutacyjnych
  • odpowiedzialność za  budowanie, motywowanie, ocenianie oraz wyznaczanie ścieżek rozwojowych oraz rozwój talentów
  • kształtowanie polityki wynagrodzeń, wartościowanie stanowisk pracy, opracowywanie oraz wdrażanie systemów motywacyjnych,
  • monitorowanie wskaźników HR w celu zapobiegania i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi
 
Profil Kandydata:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe (ZZL, socjologia, psychologia lub pokrewne)
  • dobra znajomość j. angielskiego lub francuskiego
  • 5 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Personalnego, Dyrektora Regionalnego HR lub Regionalnego HR BP w firmie o rozproszonej terytorialnie strukturze handlowej lub usługowej
  • doświadczenie w otwieraniu punktów sieci dystrybucyjno-handlowej
  • znajomość prawa pracy oraz zagadnień kadrowo-płacowych
  • doświadczenie w rekrutacji, szkoleniach i coachingu
  • wysokie umiejętności interpersonalne
  • doświadczenie w pracy ze związkami zawodowymi będzie dodatkowym atutem
  • gotowość do częstych podróży na terenie całej Polski
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • szeroki pakiet benefitów
schowek