Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny AK/649/KSE
Data utworzenia 2019-06-27
Branża Sprzedaż - B2B
Stanowisko International Key Account Manager
Województwo Cała Polska
Miejsce pracy Delegacje Międzynarodowe
Ilość wakatów 1
Termin składania 2019-09-27

Opis

International Key Account Manager 
Miejsce pracy: podróże międzynarodowe
 
 
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za budowanie długofalowych relacji z klientami i sprzedaż agrochemikaliów. Szukamy odpowiedzialnego i dojrzałego eksperta od zdobywania nowych rynków, który będzie kontaktować się z klientami w dużej części świata (Europa, Ameryka Południowa, Afryka), a także będzie otwarty na nieszablonowe rozwiązania i gotowy na dynamiczny rozwój. Po okresie wdrożenia w Centrali firmy (woj. świętokrzyskie) praca głównie w delegacjach międzynarodowych.
 
 
PODSTAWOWE ZADANIA:
  • Współtworzenie strategii rozwoju sprzedaży eksportowej firmy
  • Planowanie i realizowanie założonych budżetów sprzedażowych oraz marketingowych
  • Analizowanie i raportowanie wyników sprzedaży
  • Utrzymywanie oraz rozwój sieci dystrybucji zagranicznej
  • Dbanie o zyskowną realizację planów sprzedażowych
  • Efektywne wykorzystanie trendów rynkowych do kreowania strategii sprzedażowej
  • Ocena i rozwój nowych rynków, pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie umów oraz nadzór nad ich realizacją
  • Bieżąca analiza sytuacji na obsługiwanych rynkach
  • Udział w opracowaniu i wprowadzaniu nowych produktów na obsługiwanych rynkach, w tym marek własnych
  • Udział w opracowaniu planów szkoleniowych dla partnerów handlowych
 
PROFIL KANDYDATA:
  • wykształcenie wyższe z zakresu handlu zagranicznego, ekonomii zarządzania etc.
  • Minimum 3 -letnie doświadczenie w pracy w firmie o charakterze produkcyjno-handlowym w dziale w Eksportu
  • Doświadczenie w negocjowaniu dużych kontraktów eksportowych
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie; dodatkowy język obcy mile widziany
  • Mile widziane doświadczenie w firmie z branży rolniczej
  • Znajomość rynków zagranicznych i metod dotarcia do dystrybutorów oraz klientów B2B
  • Umiejętność planowania i prowadzenia negocjacji biznesowych
  • Odpowiedzialność, rzetelność, zdolność analitycznego myślenia;
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne oraz myślenie strategiczne;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne;

NASZ KLIENT OFERUJE:
  • możliwość czynnego uczestnictwa w procesie funkcjonowania i rozwoju dynamicznej  organizacji; udział w kluczowych decyzjach
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjny system bonusowy
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w ciekawej organizacji
  • przyjazną i koleżeńską atmosferę w pracy
schowek