Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny EA/EB/721/KAM
Data utworzenia 2024-04-09
Branża Produkcja
Stanowisko Key Account Manager (International Clients)
Województwo Polska
Miejsce pracy Polska
Ilość wakatów 1
Termin składania 2024-05-10

Opis

Dla naszego klienta, lidera wśród producentów w branży transportowej, poszukujemy ambitnej osoby na stanowisko Key Account Managera. Nasz klient to firma, która definiuje nowoczesność, bezpieczeństwo i jakość w swojej branży, oferując produkty i usługi z globalnym zasięgiem oraz lokalną siłą marki. To wyjątkowa szansa, by dołączyć do zespołu Global Key Account Management, który z pasją podchodzi do sprzedaży i rozwoju biznesu.

Poszukujemy osoby pełnej entuzjazmu, otwartej na wyzwania i zdolnością do kreatywnego myślenia. Kandydat idealny to taki, który potrafi budować i utrzymywać długoterminowe relacje z kluczowymi klientami międzynarodowymi. W początkowym okresie pracy będzie aktywnie wspierać Global Key Account Managera, budując i rozwijając relacje z obecnymi klientami, by z czasem przejąć pełną odpowiedzialność za własny portfel klientów i aktywne pozyskiwanie nowych na arenie międzynarodowej.


Key Account Manager (klienci międzynarodowi)


Zakres obowiązków:
  • Bezpośrednia współpraca i raportowanie do Global Key Account Managera, wspólne wizyty u partnerów biznesowych, prowadzenie działań sprzedażowych.
  • Przygotowanie i realizacja projektów handlowych oraz spotkań, zgodnie z planem działania dla głównych klientów, monitorowanie i raportowanie KPI.
  • Wdrażanie projektów na poziomie lokalnym we współpracy z wybranymi partnerami.
  • Reprezentowanie spółek Grupy w kontakcie na skalę międzynarodową podczas wizyt, targów, spotkań branżowych oraz projektów, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
  • Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji na rynku europejskim z obecnymi i potencjalnymi partnerami biznesowymi.
  • Koordynacja działań sprzedażowych, prowadzenie negocjacji handlowych, uzgadnianie warunków kontraktów.
  • Poszukiwanie nowych szans biznesowych w obszarze potencjalnych klientów kluczowych.
  • Zarządzanie systemem CRM i odpowiedzialność za wprowadzanie odpowiednich danych w obszarze zdefiniowanej grupy klientów.
  • Wsparcie w przygotowaniu analiz danych sprzedażowych, forecastu i wykonania budżetu sprzedaży.

Wymagania:
  • Min. 3 letnie doświadczenie sprzedażowe B2B w środowisku międzynarodowym, preferowane w przemyśle motoryzacyjnym
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie finansów, administracji, handlu, ekonomii lub pokrewnych dziedzin.
  • Zdolność do efektywnej współpracy z dużymi partnerami biznesowymi o zasięgu europejskim/globalnym oraz utrzymanie z nimi produktywnych relacji.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i dostrzegania istotnych elementów w projektach, realizacja zadań zgodnie z oczekiwaniami klientów, z naciskiem na podejście skoncentrowane na kliencie.
  • Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego; znajomość dodatkowych języków, takich jak francuski, hiszpański lub niemiecki, będzie dodatkowym atutem.
  • Umiejętność współpracy z wewnętrznymi interesariuszami grupy, wykazująca się asertywnością i zdolnością do załatwiania spraw w celu realizacji zamówień klientów.
  • Kompetencje w zakresie aktywnego słuchania, identyfikacji kluczowych potrzeb biznesowych, inicjatywa w poszukiwaniu nowych rozwiązań, a także determinacja w realizacji ustalonych celów.
  • Otwartość na częste podróże zagraniczne.

Oferujemy:
  • Możliwość pracy w systemie hybrydowym: pierwsze trzy miesiące wdrożenia zakładają około 90% czasu pracy w siedzibie firmy w woj.łódzkim. Po tym okresie wymagana jest obecność w zakładzie co dwa tygodnie na trzy dni. Pozostały czas umożliwia pracę w formie wizyt u klienta, z przewidywanym dniem pracy zdalnej około jednego dnia w tygodniu.
  • Rozwój zawodowy poprzez udział w interesujących projektach i możliwość wdrażania własnych innowacyjnych rozwiązań w określonych obszarach biznesowych.
  • Klarowna ścieżka awansu zawodowego, umożliwiająca planowanie i rozwój kariery.
  • Pracę w międzynarodowym środowisku, oferującą szansę na zdobywanie doświadczenia globalnego.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do studiów i szkoleń, dodatkowe ubezpieczenie PZU, jak również dofinansowanie posiłków w miejscowym zakładzie pracy.
  • Zakwaterowanie zapewnione dla kandydatów spoza okolicy na czas pobytu w siedzibie firmy.
  • Stabilność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, składającej się z podstawy wynagrodzenia plus rocznej premii.
  • Samochód służbowy do użytku służbowego i prywatnego, wspierający mobilność w zakresie wykonywanych obowiązków.
schowek