Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny AK687/MCM
Data utworzenia 2020-10-08
Branża Marketing/Reklama/PR
Stanowisko Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR
Województwo mazowieckie
Miejsce pracy Warszawa
Ilość wakatów 1
Termin składania 2020-11-30

Opis

Naszym klientem jest wiodąca firma w dziedzinie technologii biznesowych, działająca od wielu lat na rynku projektowania i produkcji maszyn – w tym zrobotyzowanych paczkomatów i lodówkomatów. W związku z rozpoczynającą się światową ekspansją firmy na nowe rynki z nowymi urządzeniami, poszukujemy charyzmatycznych kandydatów na stanowisko:

Kierownik ds. Komunikacji Marketingowej i PR
Miejsce pracy: Warszawa


PODSTAWOWE ZADANIA:
  • Realizacja strategii komunikacji marketingowej i firmy w Polsce i na rynkach międzynarodowych
  • Samodzielne przygotowanie i wdrażanie projektów marketingowych w Polsce i na świecie
  • Tworzenie i realizacja kampanii marki B2B - w tym ściśle targetowanych kampanii do konkretnych osób, na konkretnych wydarzeniach, w komunikacji online i innych kanałach marketingu bezpośredniego
  • Tworzenie prezentacji wewnętrznych i zewnętrznych ora kosztorysów prowadzonych działań
  • Współpraca z agencjami kreatywnymi, SM, badawczymi i z domami mediowymi
  • Ścisła współpraca z różnymi działami w celu tworzenia contentu i zapewnienia im odpowiednich materiałów
  • Odpowiedzialność za spójną komunikację wewnętrzną firmy w Polsce i na świecie
  • Prowadzenie strony wraz z kreatywnymi i programistami zewnętrznymi, a także agencją mediową (w tym SEO i SEM)
  • Pozyskiwanie informacji rynkowych dla strategii marketingowej i komunikacyjnej
  • Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy w Social Mediach

PROFIL KANDYDATA:
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (idealnie marketing, PR, dziennikarstwo)
  • Min. 5- letnie doświadczenie zawodowe w marketingu (idealnie w agencji PR)
  • 2-3 lata doświadczenia w komunikacji korporacyjnej, z naciskiem na B2B
  • Umiejętność tworzenia planu komunikacji z wykorzystaniem narzędzi online i offline 
  • Znajomość i bieżący monitoring nowych możliwości komunikacji digital
  • Bardzo dobra znajomość social mediów w zakresie tworzenia komunikacji i jej promocji
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( znajomość j. francuskiego będzie dodatkowym atutem)
  • Doskonałe umiejętności pisania i redagowania treści (także w j. angielskim)
  • Doświadczenie w komunikacji z mediami zagranicznymi i polskimi 
  • Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy 
  • Wysokie umiejętności komunikacji ukierunkowanej na efektywną współpracę
  • Duża kreatywność i otwarty umysł – wyczucie estetyczne
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów wymagających zaangażowania wielu działów i dostawców zewnętrznych
  • Doskonała obsługa PowerPoint i Excel

NASZ KLIENT OFERUJE:
  • Stabilne zatrudnienie i możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w międzynarodowej firmie, oferującej nowatorskie produkty wysokiej jakości
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i zadania z różnych obszarów
  • Prężne i otwarte środowisko pracy
  • Szansę podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Niezbędne narzędzia pracy

 
schowek