Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny EA/EB/622/KR
Data utworzenia 2022-05-06
Branża Sprzedaż
Stanowisko Kierownik Regionu
Województwo Cała Polska
Miejsce pracy Polska
Ilość wakatów 1
Termin składania 2022-05-27

Opis

Dla naszego klienta, jednej z międzynarodowych, wielkopowierzchniowych sieci handlowych specjalizującej się w sprzedaży detalicznej, poszukujemy osoby na stanowisko:

Dyrektor Regionu
(miejsce pracy i region obsługi: Polska Południowa lub Polska Północna, w zależności od miejsca zamieszkania kandydata)

Zakres obowiązków:
  • Efektywne zarządzanie powierzonymi sklepami we współpracy z Dyrektorami Marketów, Dyrektorem Operacyjnym i Dyrektorami Handlowymi
  • Realizowanie celów sprzedażowych i operacyjnych marketów w zakresie przychodów, kosztów, rotacji zapasów zapewniających jego rentowność i konkurencyjność na lokalnym rynku
  • Weryfikacja trendów i działań konkurencji
  • Utrzymanie wysokiego poziomu obsługi klienta w powierzonych sklepach
  • Nadzór nad przestrzeganiem przepisów prawa dot. środków spożywczych, higieny, legalizacji, ochrony oraz przestrzeganiem przepisów prawa pracy, BHP i przepisów prawa

Profil kandydata:
  • Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierownik obszaru sprzedaży / rejonu lub dyrektor sklepu w branży spożywczej (supermarket / hipermarket)
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie pracy w kierowaniu działem produktów świeżych
  • Doświadczenie w zarządzaniu sklepami w strukturze rozproszonej będzie dodatkowym atutem
  • Wykształcenie wyższe: zarządzanie, ekonomia, ZZL, biznesowe lub pokrewne
  • Mile widziana znajomość któregoś z programów sprzedażowo - personalnych (Altum, KCFirma, Xprimer)
  • Znajomość zasad i technik zarządzania marketem (powyżej 1500 m2)
  • Doświadczenie w przeprowadzaniu rekrutacji i w budowaniu efektywnych zespołów
  • Znajomość przepisów prawa pracy
  • Budowanie długofalowej strategii opartej na wynikach historycznych potrzeb klientów, znajomość trendów i sezonowości wpływających na handel
  • Wysokie zdolności komunikacyjne, planowania pracy własnej, realizowania celów biznesowych w oparciu o zdolności analityczne, elastyczność działania, poszukiwanie niestandardowych rozwiązań
  • Otwartość, pozytywne nastawienie do zadań i realizowanych celów
  • Język angielski - w stopniu swobodnej komunikacji (bieżąca komunikacja z centralą)
  • Prawo jazdy
  • Znajomość programów MS Office

Warunki zatrudnienia:
  • Płaca zasadnicza plus premia roczna
  • Szkolenia
  • Służbowy samochód
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Opieka medyczna
  • PPK
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci
  • Dofinansowanie wczasy „Pod gruszą”
  • Karta Multisport
  • Laptop, telefon służbowy



 
schowek