Powiadom znajomego

Dodaj do schowka

Zapisz PDF

Szczegóły

Numer referencyjny DW/663/SB
Data utworzenia 2019-04-05
Branża Produkcja/Przemysł
Stanowisko Senior Buyer
Województwo pomorskie
Miejsce pracy woj. pomorskie
Ilość wakatów 1
Termin składania 2019-07-05

Opis

W związku z dynamicznym rozwojem firmy, do naszego Działu Zakupów w Gdańsku poszukujemy osoby na stanowisko:
 
Senior Buyer

Obowiązki:
  • Negocjowanie cen oraz warunków dostaw zakupowanych towarów i usług
  • Sporządzanie analiz kosztowych i ilościowych zakupowanych towarów
  • Utrzymywanie i rozwijanie relacji z dostawcami, monitorowanie postępów dostawców, prowadzanie audytów
  • Przegląd i okresowa ocena dostawców – przygotowywanie raportów jakościowych dotyczących współpracy z dostawcami
  • Pozyskiwanie i wprowadzanie nowych/alternatywnych źródeł zaopatrzenia
  • Kontrola i analiza kosztów materiałowych obsługiwanych projektów
  • Realizacja wytyczanych celów zakupowych ze szczególnym uwzględnieniem oszczędności materiałowych
  • Kontrola i zarządzanie ustawieniami części w systemie
  • Pozyskiwanie komponentów, sprzętów i usług na potrzeby realizowanych projektów
    w sposób efektywny kosztowo, w odpowiednim czasie i w odpowiedniej ilości, tak by generować najniższy możliwy poziom zapasów
  • Koordynacja działań zakupowych z innymi działami firmy celem pozyskania materiałów do produkcji na optymalnych warunkach
  • Monitorowanie statusu realizacji zamówień oraz śledzenie wybranych przesyłek
  • Rozwiązywanie problemów zwiazanych z niezgodnością zamówień w zakresie: faktur, jakości produktów i dostaw, transportu oraz zwiazanymi ze zwrotami materiału. Współpraca z dostawcami w zakresie akcji naprawczych.
  • Doskonalenie warunków dostaw poprzez optymalizację (konsolidacje, zmniejszenie MOQ, zmniejszenie LT )
  • Przygotowywanie comiesięcznych raportów dotyczących wskaźników zakupowych
  • Przygotowywanie prezentacji oraz danych dla przełożonego
  • Przestrzeganie procedur i procesów obowiązujących w firmie
  • Rozliczanie czasu pracy poświęconego na projekty
  • Samodzielne prowadzenie projektów w obszarze Zakupów
Wymagania:
  • Doświadczenie i umiejętności negocjacyjne
  • Wiedza z zakresu dobrych praktyk i narzędzi zakupowych  oraz umiejętność tworzenia kryteriów oceny ofert
  • Wykształcenie wyższe
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość środowiska MS Office
  • Dobre umiejętności komunikacyjne, dobra organizacja pracy własnej, dokładność, skrupulatność, umiejętność pracy pod presją czasu
 
schowek