Send to email

Add to notepad

Save PDF

Basic information

Reference number EB/627/CRM
Creation date 2021-02-18
Branch Technology/Engineering
Job position CRM Specialist
Province Mazovia Province 
Workplace Warsaw
Number of vacancies 1
Deadline for submitting 2021-03-09

Scope of duties

Naszym klientem jest mała firma rodzina z branży przemysłowej, która do swojego zespołu poszukuje energicznej, bardzo pozytywnej i proaktywnej osoby o wysokich zdolnościach technicznych i analitycznych, która ma łatwość w uczeniu się i poznawaniu programów komputerowych - w tym przypadku będzie to Microsoft Dynamics 365.

Specjalista obsługi CRM

Zadania:
  • Zarządzanie bazą CRM (Microsoft Dynamics 365)
  • Optymalizacja wykorzystania narzędzia w celu jak najlepszej i profesjonalnej obsługi klienta
  • Kontakt z działem serwisu dostawcy oprogramowania w rozwiązywaniu problemów technicznych i uruchamiania nowych funkcjonalności
  • Uzupełnianie bazy danych klientów o brakujące w systemie informacje, tworzenie panelu nowych klientów
  • Dbanie o porządek danych w systemie
  • Analiza danych (statystyk sprzedażowych, serwisowych) wyciąganie wniosków i rekomendacje możliwych do podjęcia aktywności przez dział handlowy
  • Wsparcie działu obsługi klienta w innych zadaniach (np. w przygotowywaniu atrakcyjnych ofert handlowych)
  • Obsługa strony internetowej i programu mailingowego

Profil kandydata:
  • Wykształcenie wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą systemów CRM (znajomość Microsoft Dynamics byłaby dużym atutem)
  • Energiczny, proaktywny, samodzielny o miłym usposobieniu
  • Lubi pracować z programami komputerowymi, jest otwarty na nowe technologie i innowacyjne rozwiązania
  • Jest skrupulatny, systematyczny i bardzo dokładny
  • Posiada zdolności analityczne
  • Łatwo nawiązuje kontakty
  • Charakteryzuje się wysoką kulturą osobistą
  • Posiada umiejętność szukania rozwiązań nawet w najtrudniejszych sytuacjach

Oferujemy:
  • Szkolenie z programu Microsoft Dynamics 365
  • Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku marketingowym i/lub sprzedażowym
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę na cały etat, praca stacjonarna w biurze
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych umiejętności i/lub potencjału
  • Pracę w stabilnej firmie posiadającej ugruntowaną pozycję na rynku
  • Nowoczesne środowisko pracy i przyjazną atmosferę
  • Wsparcie doświadczonych pracowników
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Ubezpieczenie medyczne
notepad