Send to email

Add to notepad

Save PDF

Basic information

Reference number EB/627/CSS
Creation date 2021-02-11
Branch Technology/Engineering
Job position Customer Service Specialist
Province Mazovia Province 
Workplace Warsaw
Number of vacancies 1
Deadline for submitting 2021-03-09

Scope of duties

Naszym Klientem jest mała, bardzo profesjonalna firma rodzinna, dystrybutor maszyn do automatyzacji produkcji wiązek kablowych. Produkty i usługi naszego Klienta skierowane są do największych firm z branży automotive, elektrotechnicznej, AGD, techniki grzewczej, kolejnictwa, elektronicznej.

Poszukujemy dokładnej, skrupulatnej osoby posiadającej rozwinięty zmysł estetyczny na stanowisko:


Specjalista/ka wspierający/a dział Obsługi Klienta

Zakres obowiązków
  • Administracja systemem CRM (Microsoft Dynamics 365) – bieżąca weryfikacja poprawności danych wprowadzanych przez pracowników firmy, uzupełnianie i wprowadzanie nowych danych, współpraca z zewnętrznym serwisem IT przy rozwiązywaniu problemów i rozwoju systemu
  • Zarządzanie firmową stroną www - wprowadzanie nowych treści na stronę w systemie CMS, analiza danych w Google Analytics, rekomendowanie możliwych do podjęcia działań
  • Przygotowywanie prezentacji i ofert dla klientów w Power Point
  • Przygotowywanie i obsługa miesięcznego newslettera do klientów
  • Nadzór nad mediami społecznościowymi – publikacja postów na Linkedin, FB, YouTube
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem – koordynacja terminowej realizacji zamówień
  • Proaktywne proponowanie rozwiązań usprawniających funkcjonowanie działu obsługi klienta


Profil kandydata
  • Wykształcenie średnie lub wyższe
  • Kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą systemów CRM (znajomość Microsoft Dynamics byłaby dużym atutem), administracją stron www, tworzeniem materiałów marketingowych
  • Umiejętność analizy i wyciągania wniosków z dostępnych danych w CRM, Google Analytics w calach usprawniających funkcjonowanie firmy
  • Zmysł estetyczny i doświadczenie w przygotowywaniu prezentacji dla klientów oraz innych materiałów promocyjnych (np. newsletter, materiał na stronę internetową i media społecznościowe)
  • Rzetelność, systematyczność i duża dbałość o detale
  • Samodzielność i umiejętność efektywnego zrządzania swoim czasem i zadaniami
  • Wysoka kultura osobista, poprawne posługiwanie się j.polskim
  • Mile widziana znajomość j.angielskiego
  • Komunikatywność, energia i umiejętność wykorzystywania wiedzy pracowników w celach marketingowych
  • Chęć poszerzania wiedzy na temat produktów firmy i klientów oraz doskonalenia obsługi klienta

Warunki zatrudnienia
  • Zatrudnienie (pełen etat) w oparciu o umowę o pracę,
  • Praca w siedzibie firmy
  • Konkurencyjne wynagrodzenie
  • Pakiet świadczeń dodatkowych (opieka medyczna, szkolenia)

Zadanie rekrutacyjne
  • Prosimy o przygotowanie krótkiej (max. 5 slajdów) prezentacji o sobie, wyeksportowanie jej do formatu PDF (max. "waga" pliku to 2 MB) i przesłanie wraz z CV, poprzez kliknięcie przycisku "Aplikuj".
notepad