Send to email

Add to notepad

Save PDF

Basic information

Reference number EA/688/JBM
Creation date 2021-02-01
Branch FMCG
Job position Junior Brand Manager
Province Wielkopolska Province
Workplace woj. wielkopolskie
Number of vacancies 1
Deadline for submitting 2021-03-05

Scope of duties

Junior Brand Manager
Miejsce pracy: woj. wielkopolskie

 
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za :
  • Zarządzanie powierzonym Brandem w tym odpowiedzialność za P&L oraz projekty niezbędne do realizacji strategii marki
  • Zarządzanie budżetem marketingowym
  • Rozwijanie marki oraz modelu biznesowego w reakcji na trendy, wyniki, potrzeby konsumentów, dane i szanse w otoczeniu konkurencyjnym
  • Poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów 
  • Inicjowanie i nadzorowanie działań, które wpływają na sprzedaż i tworzą wizerunek marki w digital, BTL, POS, dbanie o spójność komunikacji i synergię działań we wszystkich punktach styku z konsumentem.
 Zakres obowiązków:
  • Planowanie, egzekucja i nadzór nad kreacją materiałów digital BTL
  • Przygotowanie i wdrażanie strategii mediowej dla powierzonych marek
  • Zarządzanie komunikacją marki
  • Współpraca z agencjami reklamowymi (w tym kreatywnymi, badawczymi, mediowymi, itd.)
  • Zarządzanie asortymentem marki oraz polityką cenową
  • Dbanie o rozwój business intelligence, łączenie wniosków z różnych źródeł danych: badań konsumenckich, raportów sprzedaży, raportów branżowych etc.
Profil:
  • 2-3 lata doświadczenia jako Junior Brand Manager, Junior Product Manager, Digital Communication Specialist lub podobne w Dziele Marketingu, najlepiej w firmie FMCG
  • Mile widziane doświadczenie w firmie międzynarodowej (FMCG), jako atut również doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. e-komunikacji (digital)
  • Doświadczenie w procesie tworzenia nowych produktów i wprowadzania ich na rynek
  • Doświadczenie w planowaniu i realizowaniu komunikacji (kampanie w cyfrowych kanałach komunikacji są elementem niezbędnym)
  • Doświadczenie w koordynacji prac pomiędzy działem sprzedaży, zakupów, produkcji i logistyki
  • Osoba potrafiąca brać na siebie odpowiedzialność za projekty i ostateczny wynik działań
  • Osoba potrafiąca brać pełną odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Znająca język angielski przynajmniej w stopniu komunikatywnym
notepad