Send to email

Add to notepad

Save PDF

Basic information

Reference number EA/KW/688/PM
Creation date 2020-10-23
Branch FMCG
Job position Product Manager
Province Mazovia Province 
Workplace Warsaw/ Wielkopolska
Number of vacancies 1
Deadline for submitting 2020-12-23

Scope of duties

Product Manager
(tworzenie nowych produktów, innowacje, rozwój) w Dziale Marketingu

Miejsce pracy: Warszawa/ Wielkopolska

Osoba na tym stanowisku, będzie odpowiedzialna
  • całościowo za proces dostarczenia nowych produktów od fazy konceptów na produkty (od idei do dostarczenia gotowego, rynkowego rozwiązania) do momentu wyjścia produktu z fabryki
  • współpracować z działem marketingu, R&D, fabryką, działami sprzedaży
  • utrzymanie innowacyjności marki
  • doskonalenie portfolio produktów

Zakres obowiązków:
  • kształtowanie kategorii produktowej
  • rozwijanie marki oraz modelu biznesowego w reakcji na trendy, wyniki, potrzeby konsumentów, dane i szanse w otoczeniu konkurencyjnym
  • poszukiwanie metod rozwoju oraz wprowadzanie na rynek nowych produktów 
  • koordynowanie procesu powstawania i wdrażania nowych produktów we współpracy z Działem Logistyki, Zakupów, Produkcji, Sprzedaży i Trade Marketingu.
  • maksymalizowanie skuteczności realizacji działań marketingowych
  • dążenie do optymalizacji portfela produktowego w celu zbudowania trwałej przewagi konkurencyjnej, osiągnięcia założonych wyników finansowych i zapewnienia długookresowego wzrostu
Profil :
  • 2-4 lata doświadczenia jako Junior Product (Project) Manager lub Product Manager w Dziele Marketingu , najlepiej w firmie FMCG
  • Mile widziane doświadczenie w firmie międzynarodowej (FMCG)
  • Doświadczenie w procesie tworzenia nowych produktów i wprowadzania ich na rynek
  • Doświadczenie w koordynacji prac pomiędzy działem sprzedaży, zakupów, produkcji i logistyki
  • Osoba potrafiąca brać na siebie odpowiedzialność za projekty i ostateczny wynik działań
  • Osobowość: dokładny, solidny, analityczny, zorientowany na szczegóły, potrafiący wyciągać wnioski,
  • Potrafi budować procesy wprowadzania produktu na rynek i rozumie zależności przyczynowo skutkowe pomiędzy poszczególnymi zadaniami w procesach
  • Potrafi tworzyć, planować i egzekwować harmonogram wprowadzania produktu na rynek
  • Potrafi pracować mając na uwadze ustaloną strategię marketingową firmy
  • Zna język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację w mowie i piśmie
notepad